Corinas Blogg

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Corina - 27 augusti 2012 18:20

Vädret är verkligen inte lockande. Har regnat hela dagen. Lika bra att jobba med andra ord. Och på jobbet har det varit bara bra trotts ganska tungt.


 


Innan jag åkte hem idag från jobbet körde jag om på Media Markt, passerar det på min väg hem nämligen. Var tvungen att skaffa nytt tangentbord till den stationära datorn. Sonen har lyckats fylla det gamla med sockerdricka under helgen så det fungerar inte riktigt som det ska :) Men nu fungerar allt som det ska igen med det nya tangentbordet som kostade 149 kr. Ingen katastrof med andra ord ;)


Skulle enligt planerna ha betalat räkningarna ikväll men banken ville annat. Tekniska problem så jag får försöka hinna göra detta innan jobbet imorgon istället. Kan ju inte hjälpas........


Fredagens arbetsdag kommer att ägnas åt anställningsintervjuer tillsammans med min chef. Sitter med som fackligt ombud........för första gången ! Lite nervöst men det ska väl gå bra får jag hoppas !


Vi ses ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards