Corinas Blogg

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Corina - 16 augusti 2012 18:28

En sån där ingetattgöradag för min del. Enda vettiga var att jag tvättat en maskin kläder under förmiddagen. Nu ikväll blir det en maskin till när dottern kommer hem från fotbollsträningen.

Snart är min semester slut också och det är med viss tvekan jag återvänder till jobbet. Känns lite tungt men som vanligt torde det väl gå som vanligt.

Tyvärr med smolk i bägaren konstaterar jag att chefen gjort ändringar i schemat som betyder betydligt sämre schema. Har också fått höra att hon ändrat i vad jag förstår de flesta schemana som var lagda innan vi gick på semester andra perioden. Och detta utan att höra av sig innan och lämna godtagbar orsak till ändringarna. Chefsstödet ringde idag och bad mig kolla eftersom ändringar var gjorda.......fy fan säger jag bara ! Inte med ett ljud och det retar mig faktiskt allra mest just nu. Det hör väl för fan till god ton att man pratar med de drabbade och ger en förklaring kan jag tycka. En bra förklaring skulle i alla fall fått mig att köpa det hela, nu är jag bara förbannad !


 


Imorgon ska jag försöka rädda mina blommor har jag tänkt . Maken köpte 50 liter blomjord idag när han ändå var ner för att lämna prover på Vårdcentralen.

Och nu var det kväll igen och jag ska försöka lugna mina något uppretade nerver innan jag får en hjärnblödning.....vete katten hur det ska gå till men på något sätt ska det väl gå.


Ha en fortsatt bra kväll. Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards