Corinas Blogg

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Corina - 11 augusti 2012 12:55

Har funderat hit och dit över hur jag ska ändra min hemsida. Är ju egentligen inte alls i behov av en sida med en massa sidor längre tycker jag. Hittade på one.com en lättsam sak, trodde jag i alla fall med färdiga mallar. Så glad i hågen kastade jag mig över detta för att bygga en ny hemsida.

So far so good........

Första sidan går fint och att lägga till länkarna till mina olika gallerier går bara bra och även länken till bloggen. Men så tänkte jag att en sida med lite om mig själv skulle ju vara trevligt.....men se det fungerar inte alls !

Allt ser fin fint ut när jag granskar men när jag publicerar kommer bara en del av min andra sida med ! Första sidan ser perfekt ut. Och jag har testat flera gånger nu, blir bara så förbannat less ! Och jag vet inte vad jag gör för fel !!!!!!!


http://corina.se/index.html


Länken till vad som jag tänkte skulle bli min nya hemsida men börjar bli lite tveksam. Den ser lite trist ut eller hur ? Så jag är verkligen i valet och kvalet nu måste jag säga. Trotts allt är den gamla sidan rätt trevlig trotts att jag inte klarar att uppdatera med annat än nya bilder och text. Jaja, jag får fortsätta att grunna på detta och kanske testa att byta bakgrund på den nya hemsidan och se.......jag har ju en del olika bakgrunder på lager om man säger så......och kan ju trotts allt få till nya med elements om jag jobbar lite ;)


Nåja, nu får detta vara för idag. Har lite annat på schemat. Ska på grillkväll med Almas fotbollslag. För vår del blir det att grilla kyckling ikväll och till det tar vi med nypotatis som vi lägger i folie och kör på grillen, det blir mumma, testade igår då vi grillade med våra grannar.


Ha en fortsatt härlig lördag. Vi ses !


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards