Corinas Blogg

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Corina - 4 augusti 2012 18:35


Ännu en dag med mulet och regn. Fast regnet kom först runt middagstid idag.

Vi hade tänkt grilla men gav upp det då det startade regna. Kanske imorgon istället efter att

Alma spelat sin match mot Sandåkern.


       


Man hinner tänka tanken att ta en sväng med kameran så regnar det. Nåja några bilder idag i alla fall.


   


En av Almas blommor. Ska väl bli solros så småningom får vi hoppas.


 


Någon grillplats har det inte blivit denna sommar som tanken var. Men kanske nästa sommar.


       


De röda vinbären börjar så smått att bli röda nu. Kanske kan jag få till lite saft när dom väl mognat.


               


Annars så har jag ägnat lite tid att att fotografera blommor inne idag.

Det får väl duga det med även om det hade varit trevligt med lite promenadbilder också.

Hoppas på uppehåll imorgon så jag kan fotografera på Almas match.


 


Och nu var det kväll igen. Alma och Felicia spelar just nu hockeyspel här i köket och det är

ett fasligt liv. Undrar om det är VM ?   


Ha nu en fortsatt bra kväll. Vi ses ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards