Corinas Blogg

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Corina - 17 juli 2012 19:30


Dammade av mina gåstavar idag. Har varit på gång att göra det länge nu men latmasken har varit för övertalande. Idag blev det av i alla fall. Kortade också av stavarna nu så mina axlar inte ska må så illa. Kändes bra med ca 45 graders vinkel istället för 90 grader. Med på promenaden var såklart kameran också vilandes i min nya kameraväska som man bär på höfterna och rumpan. Väldigt bekvämt kan jag tala om fast väskan innehåller kamera plus tre objektiv. Får se om jag tar mig ur sängen imorgon...............


             


Naturligtvis blev det lite foton under trippen ! Kan liksom inte låta bli. Kikar hela tiden efter trevliga vyer och saker att föreviga.


                 


Under en ordentlig promenad blir det rätt många bilder. Men flertalet får hamna i skräpet faktiskt. Men en hel del sparas såklart också, även lite skräp ;)


       


Tre vyer som jag gillar men jag skulle behöva lära mig få bort störande element i mina bilder. På dessa tre stör stolparna och kablarna helheten å det gruvligaste. Vet att man kan plocka bort men har inte lärt mig det ännu. Får ta tag i det vid tillfälle.


    

Avslutar bildvisningen med en sak jag testade i mitt fotoprogram, blev rätt läckert tycker jag i alla fall.


Däremot kan jag krasst konstatera att allt som jag tränat upp har försvunnit och jag befinner mig således på ruta ett igen. Onödigt, verkligen men så är det när man som jag är väldans lat ! Och det jag tappat ja det sitter på plats igen så man kan åter igen titulera sig fru Flodhäst :( Nåja......får tydligen ta tag i mitt liv ännu en gång, som vanligt ! Att man ska vara så förbannat lat ! Det är skrämmande !


Ha en fortsatt bra kväll. Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards