Corinas Blogg

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Corina - 5 juli 2012 08:34

Så var födelsedagen avklarad och man är således ett år äldre igen ( eller ska man kanske säga, ett år visare ).

Grattishälsningar kom från alla håll och kanter, bara att tacka alla ni som grattade !


Idag har jag börjat dagen som vanligt, med några baljor kaffe.

Så har jag suttit och kikat på nytt kamerahus. Funderar på en Nikon D7000. Behöver ju numera endast kamerahuset då jag har den optik som jag vill ha ( just nu ). Men får fundera ett litet tag till, ska först avsluta lite andra betalningar. Men nästa månad kan det bli aktuellt.

Sitter också och kikar på en ny stationär dator. Den vi har är verkligen döende kan jag säga :) Och numera har vi ju Net On Net i Umeå. Dom har väldigt många hyfsade paket att välja på. Till hösten måste vi skaffa ny dator så är det bara. Då får gubben stöna bäst han vill. Och då blir det en med stoooor skärm vilket jag saknat länge nu.


 


Inga nya foton har jag att visa så jag visar redan visade alster. Har liksom haft så mycket annat att stå i den senaste tiden så fotograferandet har fått vila.

Men nu knackar semestern på dörren i alla fall. Jobbar helgen som stundar och sedan nästa vecka. Men efter det ser jag fram emot fem veckors semester ! Och det ska verkligen bli härligt. Vädret struntar jag i bara jag får vara väldigt ledig !


 


Ha nu en fortsatt bra dag.

Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards