Corinas Blogg

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Corina - 27 april 2012 18:36

Ok, under dagen har jag börjat nysa och blivit allt tätare i näsan. Attans för dels finns inga vikarier att uppbringa denna helg och jag har helt enkelt inte tid att bli sjuk just nu ! Så varmt te och alvedon ikväll och en varm dusch och sedan får det bli soffhörnet troligtvis.



Har nya bilder men orkar inte ladda upp dessa just nu så det får bli redan visade bilder för att göra bloggen gladare denna dagen.


 

Har jobbat idag, 7-17 och det är inga roliga turer kan jag tala om ! Man är helt slut i kroppen och totalt tom i skallen när man går hem en sån dag ! Imorgon jobbar jag 8-17 och denna timme mindre gör en hel massa fast man inte kan tro det.


 

Det har varit verkligen full rulle idag, med en sjuk medarbetare på dagen och en av kvällspersonalen sjuk också och naturligtvis den som skulle ha börjat kl 12. Så det blev till att pussla med rasterna och omplanera rutinerna denna dagen. Tur man hade duktiga kollegor denna dagen då det tillstötte en hel del extra arbete under morgonen. Men i slutänden blev allt verkligen bra och jag kunde känna mig ovanligt nöjd idag när jag gick hem ! Hoppas på en lika bra morgondag, om nu inte denna förb**** förkylning blir värre under natten vill säga.



Nu får ni ha en fortsatt underbar fredagkväll. Och även en fortsatt trevlig helg, om jag nu inte skulle orka skriva mera under helgen. Bloggbesök orkar jag helt enkelt inte just nu. Vi ses ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards