Corinas Blogg

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Corina - 22 april 2012 08:23

Hela denna helg har gått i trötthetens tecken. Varit sjukt trött måste jag säga. Visserligen gick jag till grannen på fredagkvällen och var lite social men trttheten låg på lut ändå. Igår var jag så knäckt att jag i stort sett sov bort dagen på soffan framför TV:n.  Har sovit som en stock hela natten ändå och känner mig luddig idag också. Vårtrötthet ? Ja inte vet jag i alla fall för såhär trött ha jag aldrig kännt mig sedan jag slutade jobba natt !


           


Igår blev det som sagt inget fotande. Men hann ju fota lite under fredag och det är dom bilderna ni får idag. Har inte kännt för att blogga alls vilket ni nog märkt och än mindre har jag besökt er heller !


   

Är nog inne i en lite mörk period just nu ;) Ibland går det upp och ibland går det ner eller hur ? Idag måste jag i alla fall ta tag i olika saker här hemma. Tvätten bland annat !


           


 


Men lite rosor blev det i alla fall. Några tycker jag riktigt bra om dessutom.........kanske borde vara lite ljusare nu när det borde vara vår :)

Men det snöade hela dagen igår så nu är det lika förb....vitt ute igen ! Jaja, det blir väl snöfritt så småningom men nu börjar även jag vara less på det där vita faktiskt. Vill kunna fota lite vårtecken ute men det går ju inte när det ska envisas med att snöa hela tiden.


Ha nu en bra söndag. Vi ses !  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards