Corinas Blogg

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Corina - 15 april 2012 20:20


Exakt jag är egentligen för trött för att blogga ikväll. Ännu en arbetshelg till ända. Och jag känner mig totalt utpumpad. Kan det bero på att ventialtionssystemet på jobbet inte fungerat under helgen ?

För i övrigt har det väl varit en ganska vanlig arbetshelg, förutom att mina kollegor varit mer än vanligt vrickade ! Men det är en heeeeelt annan historia och den lämnar jag åt sitt öde. Får dock hoppas på ett mindre vrickat helggäng nästa gång........



   

      

Nu är det i alla fall kväll och sista dagen på barnens påsklov dessutom. Imorgon är det skolan igen som gäller ! Och allt återgår till normala rutiner igen, vilket jag uppskattar !

Maken är bättre nu, Gikten börjar släppa sitt grepp och han kan röra sig som han vill igen. Detta betyder även att hans humör blir lite bättre också. Hoppas besvären håller sig borta ett tag nu !


   


Nu avslutar jag mitt inlägg med två utblommade bilder, tulpaner. Utblommat kan vara vackert det med, håll med om detta !


Ha en fortsatt trevlig söndag kväll.

Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards