Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 14 april 2012

Lördag morgon

Av Corina - 14 april 2012 07:17

Fredagen den 13:e övergick till Lördagen den 14:e utan större problem.

Gick så fint att sova i övergången :) Men vaknade som vanligt i svinottan.


 


Idag arbete igen.

I skrivande stund sitter maken mitt emot mig och läser VK samtidigt som han fikar och pratar för fulla muggar.

Man säger att vi kvinnor pratar mycket men min make är nog banne mig värre än de flesta och vanligen också

på morgonen !


 


Har nya bilder men har inte laddat upp dom ännu så det blir gamla bilder idagens inlägg.

Hav tröst, de nya bilderna kommer en annan dag.


Två rådjur passerade just köksfönstret på tio meter. En grann bock med verkligt fina horn är det ena !

Är egentligen väldigt less på dessa skapelser eftersom dom rensar rabatter i trädgården. Av den anledningen sätter jag inga lökar längre. Inte lönt då dessa marodörer äter upp dom !


Ni påtår på kaffet och sedan duschen.

Ha nu en underbar lördag !

Vi ses ! 

 
 
marias foto

marias foto

14 april 2012 09:35

God morgon! Jag märkte av fredagen den 13:e med att ligga i feber. Tur nog så är det den 14:e i dag och man är nästan som ny.. kramar

http://mariaselberg.se

 
carri

carri

15 april 2012 13:03

God förmiddag ! Visst är de söta men som du säger så ställer de till det också, och nu menar jag rådjuren = ) och inte de prataglada äkta hälfterna ;)

Ha en bra söndag !

http://carri.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards