Corinas Blogg

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Corina - 8 april 2012 19:34

Påsken går vidare. Idag avslutar jag min Påskledighet i alla fall. Imorgon är det arbetsdag igen med start kl 08.00 Övriga familjen fortsätter med sin ledighet.


                   


Några bilder härifrån Långviken. Just nu ser det ut på detta sättet. Man kan ju hoppas att när april månad är slut ska snön också vara slut hos oss. Men än ligger massor av snö kvar och några vårtecken kan jag inte ge er ännu :)


                          


   


Idag blir det rosor i bloggen. I diverse olika tappningar. Blev själv väldigt förtjust i den blå varianten.

Naturligtvis har jag ändrat färgerna i elements......testar och testar.

Rosorna köpte jag till mig själv idag när jag handlade mjölk. Som vanligt räcker aldrig mjölken och jag kan inte köpa hem för mycket på en gång för då blir det för fullt i kylen. Vi skulle behöva en större kyl faktiskt. Men det får bli när denna lägger av.


Besökte grannen Maria en stund idag. Pratade bort lite tid och fick ett glas vin. Men bara ett eftersom det är arbetsdag för mig imorgon.

Blev inga foton tagna i Hörnefors igår. Glömde totalt bort kameran ! Och detta trotts att vi kikade på en massa av mina foton :)

Momme fick tre förstoringar av mig för att rama in. En lämplig påskpresent istället för blommor eller något annat onödigt :) Glad blev Momme i alla fall !


Nu får ni fortsätta med firandet.

Vi ses !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards