Corinas Blogg

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Corina - 2 april 2012 15:21

Ok, nu är det funderat färdigt för denna gången. Blev lila med vit text. Nöjd just nu i alla fall. Jag brukar ju inte vara det så länge varje gång :)


 

Av Corina - 2 april 2012 14:09

Så har jag testat lite igen, med nytt utseende. Men jag blev lite osäker på om jag ska byta färg där jag skriver också. Från svart till en mörk lila nyans men med vit text. Jag vet inte riktigt, måste nog testa innan jag bestämmer mig. Kanske blir det för mycket lila, fast jag gillar lila ;)


 

Gillar Photo Shop Elements faktiskt, mer än jag vågat hoppas på trotts allt. Man kan göra mer än man tror med sina egna foton. Men visst, saknar nog Paint Shop Pro lite ändå faktiskt. Saknar det där med att använda tuber i mina alster.


 

Och fortfarande haltar kunskaperna i hur man gör i elements. Jag bara chansar fortfarande. Visserligen verkar det ju fungera ;) Nåja, man lär så länge man lever och kunskap är ju inte tung att bära.


 

Har fått hem fler förstoringar nu, på lite alster som jag gjort i elements och jag blev verkligen nöjd med resultatet. Kommer att bli väldigt dekorativt måste jag säga. Det är gula tulpaner som jag framkallat bilder på. Får visa när dom hänger på väggen.


   


 


 Min mage är snällare idag i alla fall. Så imorgon blir det arbete igen. En kort kväll, 16 - 21 står det på schemat.



Avslutar dagens inlägg med en tavla jag fick till idag. Hyfsat nöjd med denna är jag om man nu får vara det.....


Ha nu en fortsatt trevlig måndag. Ska snart ta och rulla köttbullar så kanske barnen blir glada till middagen.


Vi ses ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards