Corinas Blogg

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Corina - 17 mars 2012 09:30

Ny dag igen och ännu en arbetsdag. Idag hade jag helst varit hemma. Men när får man bestämma detta själv ? Barnen kommer att vara hemma själva denna dag och trotts att jag vet att det brukar gå bra är man ju inte riktigt lycklig över detta läge (hönsmamman). Maken hämtar vår bil uppe i Sorsele idag och det tar ju sin tid, är ju ganska långt. Och om dottern följt med hade han ju kunnat ligga över tills imorgon. Men nu ville hon inte följa med så nu måste han köra bägge vägarna idag.


 

Jag fotar vidare. Testar lite olika vinklar och inställningar. Mycket åker i sopkorgen direkt :) Men en del kan man ju visa trotts allt. Blommor är väldigt roligt att fota med makro, tycker jag i alla fall. Blir lite mycket men den som inte vill titta får väl skippa min blogg ;)



Ute skiner solen idag, vad annat när man ska jobba en hel dag ? Nåja, det kommer lediga dagar också. Snön smälter varje dag nu. Det går i rasande fart tycker jag. Visserligen är gårdsplanen fortfarande glashal men vägarna börjar bli gåbara, så nästa lediga dag kan jag nog leta fram mina stavar :)



Mina leder smärtar men det härdar jag ut med. Borde bli bättre bara jag kommer igång med träningen igen. Har ju varit väldigt dålig på detta under lång tid nu. Vikten nämner jag inte alls :(



Nåja, jag mår i alla fall rätt bra så då får man väl vara nöjd. Sylfid blir jag nog aldrig och visst har jag massor av övervikt men det får man ta.

Nu får ni ha en fortsatt härlig dag. Om någon timme bär det av till jobbet, ska nog gå bra det också.


Vi ses      

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards