Corinas Blogg

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Corina - 14 mars 2012 13:01


En ledig dag denna veckan och den går av stapel denna dagen. Känns inte som om jag vill påbörja några större övningar denna dagen. Så jag ägnar mig åt lite nöjen istället. Fotografering står ganska högt på listan. Hittade några blommor här hemma.



Borde handla hem blomjord och börja sätta om mina blommor. Pelargoniorna ser ut att ha klarat vintern faktiskt trotts att dom fått stå kvar i fönstren. Det koncept att låta dom vara kvar i fönstren över vintern verkar fungera. Det glädjer mig !



De år jag gjort efter experternas råd har dom aldrig överlevt nämligen :) Så det blir spännande nu att se om jag får dom att blomma lika fint som förra året.



Annars då ? Jag kikar lite på nya smycken också. Försöker komma på nytt att göra. Men ibland är det bara stopp. Men det brukar lösa sig till slut och bli lite vårnytt. Jag grunnar vidare och kikar runt efter nytt material för ändamålet.


 

På jobbet flyter det väl på. Allt fungerar väl inte som det borde alla dagar men det går åt rätt håll. Nu blir det ny chef också, tror det sker i skiftet mars/april. Det kommer att bli väldans spännande måste jag säga. Om ryktet är sant får nog fler än en ta sig i kragen om inte förr så den dagen. Jag torde väl ha anledning att återkomma i detta ämne.


Vi har inte fått bilen åter ännu. Den finns kvar i Sorsele men runt helgen kanske den kan vara färdig. En ny bränslepump ska monteras men först måste den ju anlända till Sorsele. Och som sagt så tar det en del tid där uppe i glesbygden.......men vi klarar oss fint ändå.


I övrigt så händer det väl inte så värst mycket här för tillfället. Väntar på att isen ska smälta bort, vill börja stavgå igen men isen sätter stopp just nu. Ute på den större vägen går det bra en bit men resten är isigt och slaskigt. Inget man längtar att gå efter än på ett tag. Men när det är dags har jag förhoppningsvis nya bra skor också. Beställde igår via arbetet och dom kommer i slutet på denna månaden. 399 kr för bra skor var billigt. Jag får hoppas jag kan ha dom också :)


          

Vi ses

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards