Corinas Blogg

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Corina - 2 mars 2012 21:49

som man helst velat slippa har detta varit.



Har varit synnerligen aktiv på jobbet denna dag. Så illa tvungen med två personal endast på eftermiddagen och en sjuksköterska. Kan säga att min rygg klagade utav bara f** när jag gick hem kl 16.40 denna dagen. Tack för att jag fick sluta 20 min tidigare !

Imorgon en sån där delad tur som jag bara hatar. Åker kl 06.00 hemifrån och kommer hem någon gång runt kl 21.30 kanske, om jag har tur. Såna turer skulle banne mig förbjudas ! Det är helt enkelt omänskligt att måsta åka hemifrån i svinottan och först arbeta fem timmar och sedan ha ledigt fyra timmar för att sedan arbeta fem timmar igen, och inte kunna åka hem. För vem sitter och kör hem idag med dessa bensinpriser. Det är sjukt att man inte lyckats få bort dessa vansinnesturer.......finns även dom som arbetar dessa turer men tar två kortare raster istället för en lång som jag gör. Dessa turer skulle jag aldrig ställa upp på, slaveri kallar jag det !



Jag hoppas på en bättre dag imorgon trotts allt. Så ser jag ju fram emot en hel veckas ledighet efter denna helgen vilket ska bli väldans härligt !



Vi ses för nu ska jag sova !      

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards