Corinas Blogg

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Corina - 29 februari 2012 07:40


God Morgon mina vänner ! Lite ojämt bloggande och bloggbesökande blir det för min del numera. Det är alltid en massa annat som måste göras. Men så är det väl när man befinner sig mitt i livet !


Jag ska ut och resa......det händer inte speciellt ofta så man har ju ingen rutin kan man väl lugnt säga. Första helgen i Maj ska jag ner till Nyköping på förbundsstämma för Centern. Så igår kväll gjorde jag något som jag aldrig gjort tidigare, jag beställde flyg tur och retur Stockholm via nätet. Resten av resan åker vi buss som min reskamrat beställer plus att hon beställer boende också. Och vad jag kan konstatera så fungerade både beställning och betalning för jag har fått resehandlingen på mailet i alla fall. Så i Maj bär det av till Nyköpng via Stockholm med andra ord, 4 - 6 Maj.



Inga nya foton har jag så det blir favoriter i repris idag. Men det går väl ganska bra det också. Jag är ledig från jobbet idag och är dessutom ensam hemma hela dagen. Maken följer Alma på hennes frilufsdag som går av stapeln på Buberget i Vindeln. Hon ska åka slalom med skolan och vill ha pappa på plats ;) Och han uppfyller såklart hennes önskning.

Själv ska jag peta på här hemma med lite olika saker, bland annat ska jag hämta paket på Matboa i Tavelsjö. Har beställt nya täcken ;)   



Fick sista akupunkturbehandlingen igår. Min axel är riktigt bra nu ! Framförallt så får jag sova på nätterna igen när det inte värker och det är ju härligt. Nu får jag hoppas detta håller i sig också. Fortsätter att på egen hand träna lite lagom för att behålla lite smidighet. Och återupptar kortare promenader tillsammans med kameran. Blir inga snabbsvängar längre, det klarar inte kroppen men lagom rörelse är aldrig fel. Jag mår bra och då får man vara nöjd även om min övervikt består ;) Som jag brukar säga till maken, du har mycket att tycka om ;)



Ikväll är det årsmöte med Hembygdsföreningen. Dit måste jag så maken  får köra dottern ner till dansträningen denna kvällen. Torde nog fungera som vanligt. Nu blir det att ta tag i denna dagen.


Vi ses    

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards