Corinas Blogg

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Corina - 25 februari 2012 15:22

En sån här dag det egentligen inte händer värst mycket. Jag har ännu en gång lyckats tvätta all tvätt. Så korgen är nu tom, så länge det nu varar vill säga. En del av tvätten har jag till och med vikit och lagt bort också.



Idag har det inte blivit några nya foton så jag visar lite gammalt. Dom hade inga andra blommor än tulpaner idag när sonen och jag handlade så jag köpte inga blommor denna gången. Får bli en annan dag.

Just nu är det bara jag och sonen hemma. Övriga befinner sig i Umeå och lyssnar på folkmusik tror jag det var. Jag valde att stå över, lika så sonen. Just nu jobbar jag lite med smycken, blir armnband i Kumihimo igen. Gjorde två armband igår, ett blått och ett i bruna nyanser. Det bruna med pärlor. Funderar ständigt på nya smycken men det blir lite gjort ändå. Ideer har jag förvisso men det gäller att komma igång och hitta material. Försöker göra slut på lite jag har hemma för att kunna skaffa nytt.



Det armband jag gjorde ser ut såhär......har gjort ett sedan tidigare men det gav jag bort i present :)


Ute lyser solen idag men det blåser ganska ordentligt så det var inget skönt tycker jag i alla fall. Har nog lite dåligt isolerade kläder :) Blåsten tilltalar mig inte ! Får oftast huvudvärk när det blåser och jag går ut och går även om jag har mössa på mig.


 

Vi har ju gäster som kom igår kväll så det blir väl att umgås resten av kvällen och kanske kika på Tv skulle jag tro.



Vi ses      

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards