Corinas Blogg

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Corina - 17 februari 2012 07:31


Arbetsdag, kväll. Ska nog gå bra det också även om det kan kännas lite tungt innan dagen startat. Bilden ovanför här är ett litet test. Skruvade på en närbildslins på mitt makroobjektiv för att kolla resultatet. Blev rätt tufft tycker jag i alla fall. Passar fint att testa sånt här på blommor, dom står ju rätt stilla.


 

Ett test i mitt fotoprogram på mina vita tulpaner. Rätt roligt att prova i alla fall.



Ännu ett test med fotoprogrammet. Satt en god stund under gårdagskvällen och provade och fotade och raderade......kan ju säga att det raderas en hel del.


            


Närbildslinsen gör sitt, verkligen även om det blir lite mera arbete när man lägger till en sån lins. Men man kommer lite närmare och får se hur fint mönstrad en tulpan kan vara ;)


             


Inuti tulpanen.....så läckert eller hur ?


 


Blev lite bilder på tulpanen i dagens inlägg. Hoppas ni härdat ut ;) Kan nog bli mera blombilder framöver då jag allt som oftast köper hem tulpaner. Ska testa annan färg nästa gång........ 


En fortsatt trevlig fredag får jag önska er alla. Nu blir det lite annat innan arbetet kallar. Måste hinna lite ärenden också före jobbet idag. Apoteket är ett viktigt uppdrag och så lämna in Keno till min mamma, det får jag verkligen inte glömma !


Vi ses

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards