Corinas Blogg

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Corina - 16 februari 2012 17:12


Så har ännu en dag gått. Arbetsdag 1 av 4 avklarad. Blev ganska tufft idag men klarade det galant till slut. Men det var rätt skönt att kunna gå hem kvart över tolv när lunchen var utdelad.

Om på affären innan jag åkte hem. Plockade upp promenerande gubbe på vägen hem också :)


Min kropp börjar bli bättre faktiskt. Höfterna gör inte lika ont längre, nu är jag bara stel i musklerna när jag fuskar med stretchingen. Vänster axel gör fortfarande ont, så jag får tänka mig för lite fortfarande. En behandling med akupunktur har jag kvar att göra. Sedan får vi väl se hur det blir.


Den fortsatta kvällen blir nog lugn. Ska fortsätta leka lite med min kamera, makroobjektivet och mina vita tulpaner. Kul att testa är det. Just nu kombinerar jag makron med närbildslinser :) Ni ska få skåda en annan dag.


Vi ses

 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards