Corinas Blogg

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Corina - 7 februari 2012 08:24

Blev inget inlägg igår. Helt plötsligt så var dagen bara slut. Det är lite mycket just nu faktiskt och man hinner inte riktigt med i svängarna vissa dagar. Blev sittande med smycken igår. Det går i vågor det där med att tillverka nya smycken. Och nu är jag inne i ett "skov" kan man väl säga.



Kumihimoflätning......denna teknik är trollbindande att pyssla med. Går flera timmar och man har inte ens tittat på klockan ! Farligt roligt.



Det var väl detta som hände under gårdagen. Jag blev sittande med denna flätning och vips så var det väldans sent.



Och det blir väldans snyggt också om jag nu får säga så. Har flera till på gång också men det tar ju sin tid och jag måste ju göra annat också när jag är ledig från jobbet.

Igår var jag också på akupunkturbehandling på förmiddagen. Hann in på Clas Olsson också och skaffade en ram till en förstoring jag fixat till. Den är 50 x 70 cm så den är ganska stor. Den blir tung också så det krävs ordentligt för att hänga upp den också. Dessutom börjar väggarna att ta slut här hemma. Just nu har jag ganska många foton inramade på mina väggar. Denna nya stora vet jag inte riktigt vart jag ska sätta ännu.



Det är detta foto jag har förstorat och det blev verkligen så fint som jag trodde ! Där måste jag säga att jag lyckades med det jag gjorde i Pohoto Shop Elements, om man nu får skryta lite. 

Nu är det dock dags att börja ta tag i denna dagen för min del. Detta duger inte !


Vi ses         

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards