Corinas Blogg

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Corina - 2 februari 2012 18:55


Detta armband i syren enbart gjorde jag igår. Slutförde det på morgonen för Alma ville ha det på sig i skolan idag. 

 


Dethär har jag petat med under dagen. En liten berlockgroda fick pryda detta armband. Det är kul men tidsödande att jobba med denna teknik och det blir väldans fin, tycker jag i alla fall.


Svinkallt har det varit hela dagen. Runt -20 hela tiden. Något kyligt att vara ute långa stunder. Har blivit korta svängar under dagen med min kamera trotts allt.


 

Ser ni fåglarna ? Man ser dom knappt eftersom mitt zoomobjektiv är i klenaste laget. Skulle behöva ett bättre. Men det får bli en senare historia.


   

Mellan pysslandet och fotograferandet har jag tvättat och plockat lite här hemma som vanligt. I övrigt har det inte hänt så väldans mycket.

Maken har fortfarande väldans ont i sitt ben. Så han vilar massor och ser på Bandy på Tv. Det har han gjort flera dagar nu :)



Nu är det kväll igen och dags att bänka sig en stund framför Tv:n med en värmande kopp Te.


Vi ses 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards