Corinas Blogg

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Corina - 29 januari 2012 13:47


Varit ute med kameran i dag i olika omgångar. Kallt och till slut fryser man väldigt om händerna eftersom tumvantar inte är ett alternativ när jag fotograferar. Fick några fina vinterbilder tycker jag. På morgonen var det ett så fantastiskt dis/dimma tillsammans med en liten sol också.

Lite senare, mitt på dagen bytte jag objektiv. Tänkte lufta zoomobjektivet som jag också har. Länge sedan detta användes nu. Har liksom "glömt" bort det sedan makron kom hem till mig.


   

Denna bilden tog jag med mitt zoomobjektiv mitt på dagen. Var lika kallt som på morgonen så efter en kvart var jag stelfrusen om händerna och det fungerar verkligen inte tillsammans med ett zoomobjektiv.........


               Bilderna tagna med zoomen....innan jag blev stelfrusen och var tvungen att gå in igen.


Annars har det väl inte blivit värst mycket denna dagen. Söndag är ju eller ska ju vara en vilodag eller hur ? Så har den också varit. Redigera foton och byta objektiv tar sin tid. Och så går dagen. Min kropp känns helt ok måste jag säga, kanske inte 100% men den fungerar igen. Så imorgon går jag till jobbet och testar. Fungerar det inte fåt jag väl ta kontakt med läkare för sjukskrivning. Men det tror jag inte ska behövas. Ska ju också få fler akutunkturbehandlingar och dom verkar ju göra viss nytta som det känns.

Vad som kan vara lite störande är min sömn som inte vill fungera hur jag än bär mig åt. Sover väldigt illa trotts att nu kroppen inte värker konstant. Vaknar gånger flera vareviga natt och får ligga och stirra i taket. Kanske är det något jag får liva med.......frustrerande är det i alla fall.



Avslutar dagens inlägg med ett foto som jag redigerat lite i Photo Shop Elements. Tycker det blev ganska läckert......Har fler foton från morgonen men det får bli en annan dags dekoration.  


Vi ses


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards