Corinas Blogg

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Corina - 25 januari 2012 08:50


En sån där natt som aldrig blev natt för min del. Sista gången jag såg på klockan var den strax efter två, sedan ringde väckaren tio över sex. Lite i minsta laget att få sova måste jag ju erkänna, känns som  om jag arbetat ett nattpass, nästan. Kan nog bli en stund i soffan under dagen.

Båda barnen är iväg till skolan idag i alla fall. Sonen var ju ledig igår eftersom skolan var tvungen att stänga på grund av trasig vattenledning. Och idag har dom bara undervisning fram till kl 10:30. Så runt tolv är nog sonen hemma igen. Dottern går full dag.

Ikväll planerar jag att åka ner till Umeå och bevista Umeå Bildgrupps månadsmöte. En intressant föreläsning om makrofotografering står på listan plus någon form av årsmöte också. Jag hoppas jag ska orka med detta då jag som sagt inte sovit just något i natt.....

Ute är det ett underbart vinterväder, egentligen skulle man ju klä sig och gå ut. Men det tar verkligen emot måste jag säga så jag väljer nog att inta soffan för att kanske få sova lite extra nu på förmiddagen innan sonen kommer hem igen.....han ska nog hämtas uppe vid stora vägen där bussen stannar.

Så har jag min träning att ta tag i men det blir efter vilan och lunchen denna dagen. Medicinen är intagen så värken har dämpats på ett bra sätt igen.

Har ju också ett smyckesprojekt som blivit lämnat åt sitt öde. Borde ta tag i det och beställa material också men som läget är just nu känns det inte alls intressant. Får bli vilande ett tag till med tanke på allt just nu, ska se till att fixa kroppen först så jag kan börja arbeta igen.


Vi ses


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards