Corinas Blogg

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Corina - 22 januari 2012 06:41

Min kropp fortsätter att kämpa emot. Men jag tränar enligt det schema jag fått varje dag. Och kanske gör det lite nytta i alla fall. Jag är  varm, väldigt varm hela jag numera. Vaknar både av att det gör ont och att jag är väldigt varm.

Och igår när jag kom från jobbet var jag dessutom vääääldigt trött ! Orkade inte hålla upp ögonen så jag la mig på soffan och somnade där och sov nog framför TV:n i två timmar, totalt slut ! Lika fullt la jag mig i normaltid och har sovit en normal natt i mina ögon.


 

Idag jobbar jag kväll med start kl 12. Ska väl gå på något sätt. Egentligen borde jag väl vara hemma men nu är det som det är. Vikarier växer inte på träd ! Jag får se hur det går nästa vecka, om jag orkar jobba vidare som jag gör just nu. Kanske kan det bli en hemmavecka..........akupnkturbehandling nr 2 står också på schemat nästa vecka.


 

För övrigt då, jo på jobbet rör det väl på sig men om det är possitivt eller inte får andra avgöra. För tillfället tror jag man försöker slå någon typ av världsrekord i att skapa signeringslistor. Eller så ska man försöka komma sig in i Ginnies Rekordbok,,,,,,,för så vansinnigt med signeringslistor har jag aldrig i mitt liv varit med om. Nu saknas bara en signeringslista på toadörren så man får signera sitt egent toabesök.........

Man springer hit och man springer dit.......och så kommer man på att attans jag glömde signera och så får man springa tillbaka........

Man kommer in på ett rum och ska mata, men vart f** ska man ställa brickan ? Sängbordet är fullkommligen proppat med fasttejpade signeringslistor tillsammans med kladdiga salvtuber, tvättlappar, munspray och annat och mitt i detta ska man då ställa en bricka med mat och sitta och mata den boende ! Det är ju äckligt ! Och så pratar man sig varm om hygienen, gnatar om handskar och skyddsförkläden ! Detta är ju rent skammligt.

Så städar man sängbordet så det ser trevligt ut......och nästa gång man kommer ser det likadant ut igen, rena antihygienbomben på min ära ! Har folk helt slutat städa ? Blä !


Nä får nog sluta gnälla nu........skyller på min klagande kropp, alla andra skyller ju på diverse olika saker när dom inte utfört sitt ålagda arbete så jag skyller väl mitt gnäll på taskigt fungerande kropp då........hm.


Vi ses      

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards