Corinas Blogg

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Corina - 18 januari 2012 17:15

             


Har suttit i skolbänken i två dagar och proppat skallen full med siffror. Det har handlat om personalekonomi......och det är ju inget man pysslar med i vanliga fall. Man bara klagar på att man är för lite personal, vilket vi också är enligt min åsikt. Denna utbildning har inte ändrat den åsikten ! Men jag har i stället börjat fundera i andra banor, hur man skulle kunna få till mera personal utan att det skulle inverka på ekonomin. Men orkar inte utveckla detta riktigt än i bloggen.........


Lite manipulerade tulpanbilder blir det i alla fall idag. Kul att leka lite ibland med olika funktioner.


Har också fått en tid hos företagshälsovården. Imorgon kl 11 ska jag dit och se vad dom har att erbjuda mina onda höfter och axlar. Kan bli intressant eftersom just nu är det rätt jobbigt att sitta här vid datorn för mina axlar. Klarar inga längre stunder eftersom en hand liksom domnar bort bland annat.


Så därför avslutar jag här, på återseende en annan dag.


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards