Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 14 november 2011

Måndag-igen

Av Corina - 14 november 2011 08:45

Vad ska man säga om denna dagen då ?

Idag känner jag mig bara hegltom faktiskt. Man ser ju alltid fram emot en ledig dag efter en arbetshelg. Men inte så denna gången, utan då har man från ledningens sida varit så smarta att man lagt in en utbildningsdag på en måndag ! Jamen hur tänker man då om jag får fråga ? Knappast bara några som jobbat helgen som drabbas. Hur många är det som kommer att lära sig något denna dagen tro ? Utarbetade efter  helgen å allt ?

Går väl hur bra som helst för ledningen som varit lediga, många går dessutom hem tidigt på fredagarna !!!!!!


Jag säger ännu en gång....tänk om, tänk rätt !


    

Eftersom jag under förra veckan hade problem med nacken fick tvätten bli liggande. Detta kommer surt efter om man säger så.......idag får jag jobba utav bara katten innan jag åker ner på kursen ! Lite drygt om man säger så men familjen kan ju inte gå nakna eller hur ?

 

Idag bjuder jag på lite gammal som jag gjort genom åren :) Som variation till mina fotografier om man säger så. Har inte pysslat värst mycket med sånt här den senaste tiden, kanske dags att starta om igen så man inte glömmer :)

 

Det är i alla fall roligt att få till sånt här :) Är ju också kul att ha kunskapen, eftersom man kan få en rätt fin blogg också.....

 

Nä, får nog ta tag i denna dagen också. Kanske kika runt lite ett tag :) Ha nu en underbar fortsättning på måndagen. Återkommer med utbildnmingsrapport om jag nu orkar hålla upp mina ögon och öron vill säga :)


Vi ses


 

 
 
Spanaren

Spanaren

14 november 2011 12:12

Men du måste ju bara få en dag tillgodo nu?!?! Är det kurs på en ledig dag så ska du banne mig få rätt till din lediga dag sen.

Du är duktig du med datorn och att få till det som du själv vill ha det med att leka fram dina motiv *tumme upp*

/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Corina

14 november 2011 15:46

Får betald övertid för denna utbildning, att det var min lediga dag som strök med spelar tydligen ingen roll.Imorgon är det arbetsdag igen :)
Tack för berömmet och skulle du känna för en annan header efter jul så vet du var du får tag på mig :) Kram

 
wiper

wiper

14 november 2011 13:23

Såg en sån fin header som du gjort åt Spanaren så jag måste ju bara gå in och kolla din sida. Du har en jättefin blogg och header, bakgrund själv. Det var verkligen klumpigt att ta in en utbidningsdag på en måndag. Ser att du också har nackproblem och det är ingen höjdare för det påverkar huvud och öron också om det vill sig illa. Du för jättefin grafik ser jag också

Ha en fin dag
Mvh
Malin/wiper

http://wiper.bloggplatsen.se

Corina

14 november 2011 15:44

Tackar och bockar !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards