Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 3 november 2011

Torsdag

Av Corina - 3 november 2011 07:50

Har suttit och beställt papperskopior på en massa av mina foton plus några förstoringar på mina favoritfoton också. Beställde också en planeringskalender för väggen med mina egna foton, blev inte billig men kul att ha en personlig. Hittade också en fickkalender där jag använde egna foton att dekorera den med. Så nu är almanackorna klara för kommande år. Börjar bli dags eftersom mina arbetstider planeras fem veckor i förväg och just nu planeras jul och nyår för fullt.

   

Inga nya foton att bjuda på men några redan visade går säkert bra :) Jobbar kvällen idag med start kl 12 och slut kl 21. Har massor att göra på avdelningen idag ! Hoppas verkligen att jag ska hinna med allt. Man ska förutom att sköta våra boenden också fungera som skrivbordsnisse vilket betyder att man alltid känner sig aningen kluven.

 

Nu får ni ha en fortsatt bra dag.

Vi ses

 
 
Spanaren

Spanaren

3 november 2011 10:16

Njuter av dina foton ... tack :-)
Kul med papperskort (skriver du inte ut själv?) plus förstoringar!

Jag gör mina egna fotoalmanackor och gör vissa på ett papper som det går att skriva på. Fast förra året var första gången som jag inte gjorde egen fotokalender.

Ha en bra jobbardag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Corina

4 november 2011 08:08

Nix jag skriver inte ut eget eftersom min skrivare inte gör speciellt hållbara kopior även om jag använder fotopapper.Och det blir inte billigare eftersom skrivarbläck inte är billigt heller.Kram

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

3 november 2011 21:54

Helt underbart foton
så vacker naturen kan vara även vid denna tid på året
kram

http://ingermaryissa1.blogg.se

 
Ruth

Ruth

3 november 2011 23:17

Så roligt att göra egna almanackor, har funderat i dom banorna många gånger, hur stora måste bilderna vara ? jag är ju så snabb med att beskära alla mina foton.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Corina

4 november 2011 08:06

I de program på nätet där man beställer tror jag nog dom upplyser när fotot inte är tillräckligt upplöst.
Har sällan det problemet då alla mina bilder är högupplösta.

 
Cina

Cina

4 november 2011 07:02

Kan bara njuta av dina fina bilder gör inget om de går i repris.
Klart du ska göra almanacka av din underbart vackra bilder.
Ha en fin dag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards