Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2011

Min stora bullriga familj :)

Av Corina - 8 oktober 2011 18:18

                                                                    Lite bilder från min rätt stora lite bullriga familj som rätt sällan träffas såhär. Några saknades men det blev ett fasligt liv ändå :) Men så himla kul ! Men tyvärr kunde vi inte stanna till middagen eftersom Alma skulle på kalas kl 18. En annan gång kanske.......


                                Så lite annat som jag fotat också. Kanske inte mina bästa men i alla fall :)

Nu blir det att ta det lilla lugna resten av kvällen, en liten myskväll framför Tv:n är planerad.


Vi ses

   
 
Ruth

Ruth

8 oktober 2011 20:04

Vilken sammankomst så trevligt, alltid roligt att mötas så många när det inte sker så ofta. Mysiga foton !
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

9 oktober 2011 10:39

Men så mysigt och är det hemma hos dig?
Söta små som stora barn och söta 2 stycken hundar.
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Corina

9 oktober 2011 10:54

Nej vi var hemma hos min pappa och hans fru (som vi för övrigt kallar Momme).Saknades väl bara en av mina bröder och hans fru, dom var visst i Göteborg, blir aningen livat när vi alla dimper ner samtidigt men jisses så roligt det är :)

 
Maggan

Maggan

10 oktober 2011 09:42

Hej igen! Så tråkigt att inte hela adressen är skriven då. Den är http://margaretha.bloggagratis.se
Hoppas du hittar till mig.
Ha en bra dag!

http://bloggplatsen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards