Corinas Blogg

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Corina - 23 september 2011 11:04

               

Så var det fredag igen, vart tog denhär veckan vägen då ? Som en blixt försvann den..........några foton igen med mitt makroobjektiv. Kul att testa :) 

Får se om det blir några chanser till att fotografera under helgen som är på gång.


Eftersom jag var lite lat i tisdags så straffar det sig lite idag istället. Tvätthögen var gigantisk. Men nu är detta avhjälpt. Åter igen är tvättkorgen tömd. Ren tvätt hänger på tork. Har plockat lite här hemma som vanligt. Vissa i denna familj har en förmåga att "tappa" saker på de mest underliga ställen :)

Men annars blir det nog fortsättningsvis en mycket lugn och  behaglig dag för min del. Maken är borta på diverse uppdrag just nu och barnen är i skolan så jag får vara helt för mig själv. Kan inte säga att jag klagar :)

Grunnar lite på min hemsida fortfarande, på bakgrunder och sånt. Blir nog att sätta sig vid andra datorn och testa lite bakgrunder. Är inte riktigt nöjd med hemsidan ännu :)


Önskar er alla en trevlig helg....... kanske hinner jag blogga lite under helgen också och visa mera nya foton.

Vi ses


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards