Corinas Blogg

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Corina - 16 september 2011 14:56

Idag har jag stått på knä och blivit blöt, skitat ner byxorna och faktiskt även legat platt på magen här hemma på gården. Vad grannarna trott vågar jag inte ens tänka på  . Men som sagt så för att komma nära mina objekt får man bjuda till en aning.


                           Vi tar dessa först, dom fotade jag i mera normal ställning. Inte platt på mage eller så ......snigeln satt på en trädstam i näshöjd vilket inte är så vanligt och stor var den inte. Någon centimeter i omkrets :)


                                


Dessa är då de jag fotat liggande på mage ute på gräsmattan idag. Och som sagt, vad grannarna har trott om mina övningar vet jag inte alls. Troligen är mina grannar redan vana vid att jag har lite olika hyss för mig   


Vi ses

Av Corina - 16 september 2011 07:44

Så var det då fredag igen. Men idag är jag ledig och har även en ledig helg. Känns så vansinnigt bra efter två arbetshelger på rad.

Maken är och besiktar "min" SAAB. Skulle bli förvånad om den går igenom faktiskt. Tur vi har vår mekare här i byn  . Kan kosta lite men säg det som inte kostar idag.

Sedan ska maken stycka älg idag. Så ikväll blir det att packa kött.


 Alma i aktion kommer här. Hon är verkligen duktig !


Ännu en aktionbild på Alma. Tog 1,15 i höjd på tisdagens tävlingar.


En glad guldmedaljör x 2. Vann både längdhopp och höjdhopp för flickor årskurs 4. 


Ses kanske senare idag med nya trevliga bilder.     

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards