Corinas Blogg

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Corina - 13 september 2011 19:55

                   

 Ok jag har hakat upp mig, sorry för det ! Men makroobjektivet är så himla spännande att testa. Tyvärr har jag lite ont om objekt för tillfället då det regnar ute hela tiden.


                     Ni får antingen härda ut eller strunta i att titta på mina bilder om det blir allt för enformigt :)


             Här kom det med en svamp också som omväxling till Orkideer och Pelargonior.


  Och som avslutning en Pelargon som jag har i köksfönstret. Makro är verkligen spännande !


Vi ses 

Av Corina - 13 september 2011 18:19

Hela dagen gick åt till att bevista skolans friidrottsdag uppe vid universitetet. En form av skolmästerskap mellan Tavelsjö, Hissjö, Flurkmark och Rödå. Oj vad roligt det var att titta på alla barnen ! Lite orolig blev man ju när man klev ur sängen och det formligen vräkte ner ! Men det stillade sig och höll upp större delen av dagen trotts allt, bara mot slutet började det regna igen.  Här kommer lite bilder från dagen i form av ett bildspel som jag knåpat ihop sedan vi kom hem.

Dottern Alma var med och vann både längdhopp flickor årskurs 4 och höjdhopp flickor årskurs 4. Hon sprang även stafetten där Tavelsjö kom tvåa.


   
  Vi ses

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards