Corinas Blogg

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Corina - 8 september 2011 10:51

Igår kväll var det föräldramöte på Grubbeskolan för årskurs 7. Och allt är ju så nytt så man vill ju verkligen delta. Både jag å gubben for dit och grannen Maria åkte också med oss. Marias dotter är ju lika gammal som vår Viktor :)

Men dom går olika klasser så efter informationen i aulan begav vi oss till respektive klassrum.

En massa information och vete katten om jag kommer ihåg allt....tror jag inte. Olika inloggningar är också aktuella, allt ska ju göras via datorn numera och inga inloggningar har vi ännu :) Men det var ett givande möte trotts att det blev en massa information som såklart inte lagrades i knoppen riktigt.


Sonens paddlingsutflykt gick bra trotts att det blev ett hemskt väder. Allt var dyblött när vi fick hem honom men han var glad och nöjd. Lärarna som var med tyckte också att allt hade fungerat hur bra som helst. Gubben fick hämta sonen med packning på skolan igår eftersom det var ett sånt taskigt väder och dom slutade extra tidigt.


Idag står arbete på schemat för min del, men jobbar endast 16 - 20 ikväll och sedan är jag ledig imorgon eftersom jag åter igen ska arbeta en helg. Nu på morgonen har vi varit ner och handlat mat jag å gubben. Så nu är skåp och kyl fyllt igen. Besök på apoteket är också avklarat. Just nu är gubben iväg på ett uppdrag och när han kommer hem blir det lunch för vår del.


Nu ska jag bege mig mot tvättstugan för att vika lite ren tvätt så den nytvättade får plats på sträcket :) Går runt kan man väl säga. Men tvättar jag idag slipper jag ju det på min lediga dag, smart va ?


Vi ses 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards