Corinas Blogg

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Corina - 5 september 2011 20:37

     

Magnetiska armband/halsband. Praktiskt eftersom man inte behöver några lås ! Och snyggt dessutom i mina ögon.


Intresserad ? Skicka mig ett mail så hör jag av mig.


Vi ses

 
Av Corina - 5 september 2011 14:29

Varit på tandhygenistbesök. Gick bra, som vanligt. Nu är mina tänder fina igen :) Fyra månader till nästa besök.


Handlade lite mat på väg hem till dagens middag. Latmasken lyser :) Blir nog färdiga köttbullar idag till middag.


Maken har varit på första jaktdagen för hösten. Inget resultat idag i alla fall. Ute blåser det som vanligt men hyfsat varmt och inget regn.


Hade tänkt ta ut ett recept på apoteket idag men det var en gigantisk kö så jag gav helt enkelt upp. Får bli morgondagens syssla. Träffade en faster på vårdcentralen och hennes make ockå och en annan till åldern kommen släkting, vi kallar henne bara moster Ruth, oavsett om hon nu är vår moster eller inte :) Fick då också reda på att fasters make haft en infarkt i sommar. Men han verkade i alla fall hyfsat pigg idag. Måste ta mig tid att besöka dom inom en snar framtid. 


Nu är mina inlägg med kort från Bulgarien färdiga. Alla tio inläggen finns nu under kategorin Bulgarien 2011. Nu ska sparas pengar så kanske vi kan åka igen om sisådär 18 - 24 månader :)


Vi ses 

Av Corina - 5 september 2011 07:00

                                                                               

 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards