Corinas Blogg

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Corina - 4 september 2011 08:23

          Dessa tog jag igår och insåg att träning behövs :)


     Idag på morgonen plockade jag fram blixten och testade med blixt. Dessa två bilder blev det då. Har beskurit dessa lite också........


 

Avslutar med en bild på ett armband/halsband jag åstadkommit. Inget lås behövs då de svarta pärlorna är magnetiska. Fungerar utmärkt. 

Av Corina - 4 september 2011 08:10

God Morgon mina vänner ! Ny dag att ta tag i. Och för mig en ny arbetsdag. Sovmorgon......börjar kl 12 och slutar kl 21.

Ute är det mulet och regnar lite också. Maken är ute i skogen idag och kollar passet han ska sitta på de första två dagarna. Får se hur länge han blir borta.


Dottern är förkyld. Ingen feber verkar det som i alla fall men man ser tydligt att hon inte är pigg plus att hon verkligen sovit hela denna natt som klubbad. Vaknade för 30 minuter sedan och blev ledsen över att pappa åkt ut i skogen. Hon hade nämligen tänkt följa med.....kanske inte så himla bra med tanke på förkylningen. Nu ligger hon i alla fall under en filt i soffan och tittar på Tv.


Själv testar jag objektivet för fullt. Man lär så länge man lever. Macro är en ny bit för min del så det blir många skräpkort :) Tack för det digitala systemet får man ju säga. Objektiven ska ju fungera som typ alround också. Spännande. Så småningom kommer det nog bilder.

Idag är näst sista inlägget under Bulgarien 2011. Imorgon blir det sista inlägget, sedan är den kategorin fullbordad. Blev några kort i alla fall.


Vi ses

Av Corina - 4 september 2011 07:00

                                                   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards