Corinas Blogg

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Corina - 2 september 2011 08:23

Vad blir det idag tro ?

Jo, jag ska arbeta idag. Förkylningen är ok nu, hostar lite fortfarande och får snyta mig lite nu och då men annars mår jag bara bra, om man nu bortser från mina dagliga krämpor vill säga :)


Måste ta tag i träningen......igen. Hade ju kommit igång innan Bulgarienresan och var duktig på att röra på mig även i Bulgarien. Så kom förkylningen som ett brev på posten. Efter helgen blir det träning igen, sådeså !

Vikten talar vi inte om men jag kan väl säga att det står skapligt stilla i alla fall. Än kan jag ha mina jeans........men det är långt till mitt mål !


Har inte fått det objektiv jag beställde innan Bulgarienresan ännu. Väntar på att cyberphoto ska höra av sig så jag kan hämta det. Men det verkar ta sin lilla tid det där. Och när det handlar om just objektiv å sånt är jag lite otålig :) Vill ut å fota närbilder.........


Höst


Luften hög och lättandad

Färgerna sprakar

Löven singlar mot marken

Svamparna poppar upp, i olika färger

Fåglarna gör sig flyttklara

Älgjakt

Det är härligt att leva !

( ®Corina Selberg)

Barnen verkar ha kommit igång i sina skolor också och det ser ut att fungera bra. Alma går nu i årskurs 4, min bebis är ingen bebis längre ! Hon börjar bli stora damen nu ! Och snart börjar hennes danstermin också. Den 14/9 kör dansandet igång igen, samtidigt går fotbollen mot sista versen istället och det blir inneträning så småningom. En match kvar att spela har dom.

Viktor går årskurs 7 på Grubbeskolan i Umeå numera. Verkar som om han funnit sig till rätta på den nya skolan vilket känns bra. Det är tidiga mornar och långa dagar för honom......kliver upp kvart över sex varje morgon. Före halv åtta går bussen till skolan och klockan är nästan halv fem innan han är hemma igen. För en 13 åring tycker jag detta blir en hemskt lång dag.......jag kan säga att han sitter inte uppe speciellt sent på kvällarna.


Vi ses

Av Corina - 2 september 2011 07:00

                                     

 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards