Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2011

Fredag

Av Corina - 12 augusti 2011 12:32

Så var det fredag igen. Ledig...inte ofta jag är ledig en fredag innan arbetshelg men jobbar istället hela måndagen efter arbetshelgen. Just nu känns det allt utam riktigt ok eftersom jag har lite ont i nacke och axlar. Och det är inte någon efterverkan av min träning. Nåja, får se om det blir bättre under helgen..........


Igår blev det surströmming som planerat även om det blev lite senare då jag var tvungen att jobba över lite. Fick en nubbe också och en starköl dessutom. Lagom mycket, sedan blev det TV i lugn och ro resten av kvällen. Blev sängen hyfsat tidigt då man inte är så värst pigg när man varit uppe sedan kl 5 på morgonen.


Idag har jag tvättat för att ha något att jobba i i helgen :) Lite väl vågat att jobba utan kläder, eller hur ?


Ikväll är det städning på Nolia igen. Maken och dottern ska ta sig an denna biten. Torde väl gå bra som vanligt.


Vi ses

 
 
lillis

lillis

12 augusti 2011 14:42

Så smaskens med Surströmming och nubbe inte helt fel. Vad skönt för dig att få vara ledig i dag, hoppas att din jobbar helg blir bra
Ha det gott
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

12 augusti 2011 16:09

Näää surströmming det äter ja banne mig inte.
Och nubbe det tar jag heller inte.
Tråkig ja kan så vara men gillar inte alkohol så där värst mycket.

Hoppas du får en bra helg på jobbet fast du har ont!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
paula i pörtet

paula i pörtet

12 augusti 2011 18:29

Hej hurtbulle! Har förstått att du börjat träna på allvar, du är duktig du! Stavgång är min melodi, fast inte nu när svampen börjat poppa upp, kan ju inte ha med mig både svampkorg och stavar...
Fyra fästingar knatade på hunden igår efter skogspromenaden, tvi vale

http://paulaz.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards