Corinas Blogg

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Corina - 10 augusti 2011 17:23

Så har jag kört en sväng på IKSU igen. Samma som förra gången, i måndags. Tog lika bra denna gången kan jag säga. Inget fusk här inte ! Men jag mår så vansinnigt bra efteråt, visserligen lite ömma muskler just för tillfället men betydligt piggare och gladare är jag :) Och sömnen blir genast bättre när jag tränar, sover som en liten gris  .


Jobbat har jag också idag, 7 - 14 med 30 minuters lunch. Hann just få i mig min mat så var det dags att jobba igen  . Har dock gått bra att jobba även med mina lätt stukade muskler. Och imorgon är det en ny dag igen, jobbar hel dag då, 7 - 16 står det på schemat men då har jag en timmes rast i alla fall. Då hinner jag både äta och lägga upp benen en stund.


Imorgon  ska jag äta surströmming, mums ! Riktigt längtar måste jag säga. Potatisen finns nu i landet även om dom inte är så stora. Äta går dom i alla fall. Måste dock om på affären efter jobbet å köpa lite lök och tunnbröd och lite gräddfil kanske också, och lättöl var det visst också......  . Om jag är extra snäll kanske jag får en liten nubbe, är ju ledig på fredag inför min arbetshelg.  


Vi ses    

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards