Corinas Blogg

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Corina - 9 augusti 2011 08:21

Nog hittade jag igen mina vilande muskler alltid :) Har träningsvärk lite överallt idag.....men det kan jag leva med. Trodde det skulle bli värre än vad det trotts allt blev.

Att använda crosstrainern är en lisa för mina höftleder. En vanlig stavpromenad tär mera på höfterna. Har betydligt ondare efter en runda med stavarna. Rörelserna blir mjukare med crosstrainern och stötarna uteblir. Men en promenad ute i naturen ger ju lite andra saker istället, om inte annat för själen :) Jag får väl ta det försiktigare när jag rör mig ute i naturen och istället ge järnet på crosstrainern......och på gymmet.


Idag är jag i alla fall ledig. Har en del tvätt att ta hand om plus att maskinen snurrar som vanligt. Så blir det väl lite plock som vanligt här hemma. Finns alltid att göra om man säger så.

Maken är ute i skogen idag, kollar älgpassen inför jakten som vanligt denna tiden på året.


Vi ses

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards