Corinas Blogg

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Corina - 8 augusti 2011 18:08

Kort arbetsdag, slutade kl 12. Egentligen var jag fruktansvärt slut efter mina fem timmar ! Man kan säga att det var full rulle alla dessa timmar förutom en kvart när jag fick i mig lite gröt och hämtade andan.

Men nu var det ju så att träningsväskan stod packad ute i bilen. Inte läge att ge upp här inte !

Direkt till IKSU utan att tveka med andra ord. Nu får det räcka med fuskande, är ju i alla fall tillbaka på ruta ett.

Startade med Crosstrainern, total body nybörjare nivå 5. Programmet räcker i 20 minuter och gör verkan vill jag lova, speciellt på en fuskare som jag. Sedan i med lite vatten, svetten kom fram kan jag tala om. Efter några minuters vila en kamp med det program jag fått personligt gjort. Det programmet känns också i kroppen, varenda del får arbeta ! Och som jag sagt har jag ju varit lat i sommar så det tog på. Sedan en välbehövlig dusch eftersom jag skulle in på affären och handla i vägen hem. Inget man gör genomsvettig efter ett pass på gymmet :)

Sedan hem fort som attan för hungern formligen slet i mig. Tränar nämligen innan jag äter lunch, tar bäst så. I med lunchen och sedan en stund i soffan med vattenflaskan inom räckhåll. Behöver lite extra vätska efter ett svettigt pass.


Var ganska skönt att komma hem till ett tomt hus och få vila lite innan familjen kom hem igen efter sitt besök på Leos Lekland.


Just nu känns kroppen skaplig även om vissa muskler påminner om sin existens :) Och jag är övertygad om att dom kommer att märkas imorgon också. Har nu siktat in mig på onsdag för ett nytt pass igen, men troligen blir det nog enbart crosstrainern då.......den som lever får se, träna ska jag i alla fall :)


Vi se  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards