Corinas Blogg

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Corina - 7 augusti 2011 18:50

Idag har jag tagit mig i kragen och varit ute på promenad. Gick den vanliga vägen och hade kameran med mig. Bilder får komma en annan dag då nätet inte vill göra det jag vill just nu.

Efter promenaden har jag som vanligt ont i kroppen, fram för allt i mina höfter och fötter. Men det som inte dödar det härdar ju, eller hur ?

I övrigt har det väl inte blivit så mycket vettigt här hemma, söndag ska ju vara en vilodag, eller ?


Så då till det viktiga vetandet.......getingar klarar inte av att micras.....sonen har testat idag. Tyckte riktigt synd om honom faktiskt. Micrade plättar till middag och när han ätit lite drygt hälften upptäcker han getingen som ligger på en av plättarna på tallriken. Behöver väl inte upplysa om att sonen tappade aptiten och lämnade det som var kvar......sonen fick en glass istället och getingen förpassades ut genom fönstret, fast den var verkligen död :) Så som sagt, getingar tål inte micron, väldigt viktigt att veta, eller hur ?


Imorgon är det arbetsdag, kort sådan, 7 - 12. Så efter jobbet blir det att träna hade jag tänkt mig. Med andra ord besöker jag IKSU spa imorgon för att kriga lite med crosstrainern och eventuellt också slita lite med maskinerna på gymmet också. Och tisdagen kommer jag troligen att linka runt här hemma med träningsvärk :)


Vi ses

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards