Corinas Blogg

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Corina - 6 augusti 2011 13:30

                       

  Dom har verkligen tagit tid på sig för att börja blomma. Men nu blommar dom i alla fall, rött och fint, eller hur ? Köpte bara röda denna sommar, av någon anledning. Inne i köket har jag en vit, en rosa och en röd av en annan sort. Jag önskar att jag hade förmågan att övervintra dessa men hittills har jag aldrig lyckats med detta. Kanske skulle testa en gång till att få dom klara vintern......älskar dessa blommor som ni nog förstår :)


 Våra nya soffor......dom har jag nog bara lagt ut på facebook tror jag så alla har nog inte hunnit beskåda dom :) Hade väl varit roligare att köpa istället för att ärva men visst är dom fina ? Vi får tänka på Britt istället med varmt hjärta...


Vi ses

Av Corina - 6 augusti 2011 13:08

Försöker få till nytt på bloggen. Är ett tag sedan nu. Lite jobbigt när jag måste jobba med två datorer då jag har mitt psp på den andra datorn. Ska kriga med barnen om den dessutom :) Får nog snart bita i det sura äpplet och flytta över allt till den bärbara. Men mitt psp är gammalt och jag hade nog problem med att få det att fungera med vista, blir väl samma strul med windows 7....och det vet jag inte om jag är intresserad av. Man kanske skulle uppgradera i alla fall.........nu blev det rörigt :)


Nåja, tillsvidare får detta duga. Riktigt nöjd är jag väl inte men får se om jag kommer åt den andra datorn ikväll när telningarna gett upp för dagen istället.


Inga nya trevliga bilder har jag så det får bli en bild från tidigare i sommar idag. Borde fota mina pelargonior nu, jisses vad dom blommar ! Får nog göra det idag och återkomma med bilder :)

Regnar idag vilket jag tycker är bara bra. Mindre varmt och kvavt äntligen. Jag njuter av det dåliga vädret :)


Vi ses   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards