Corinas Blogg

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Corina - 11 juli 2011 18:10

Blev inget objektiv idag trotts allt.

Däremot har jag förpassat min stegräknare till stegräknarhimlen. Jag får en sån ångest över denna tingest och den hysteri som blivit i jakten på antal steg per dag. Och det betydde att jag helt enkelt sket i att gå alls, varför gå när man i alla fall aldrig riktigt kommer upp i rätt antal ?

Så hädanefter skiter jag helt och fullt i hur många steg jag tar per dag och jag skiter också i hur många steg andra tar per dag också !

Jag fortsätter med min stavgång i min egen takt, vilket betyder en ganska så snabb fart när jag går ensam, vilket jag föredrar, gå ensam alltså :)


Har varit ute en sväng nu efter middagen, sitter nu och eftersvettas innan jag ska kliva in i duschen. Känner att jag verkligen tappat allt under min semester och måste ta igen en hel massa ! Så därför blev det inget objektiv idag, ska väl trotts allt kämpa för att belöning ska vara befogat !!!! Och kämpat har jag då inte alls gjort denna sommar.........har fortfarande minst 20 kg som ska bort så jag får nog vänta på det där objektivet ett tag till....... när vågen åter pekar nedåt kanske det blir det där objektivet men inte före jag kan se en tydlig trend igen !


Vi ses

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards