Corinas Blogg

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Corina - 10 juli 2011 21:30

nytt objektiv till min kamera :)

Jag kan vara nära mitt objektiv nu. Kunde konstatera att jag slutbetalar en restskuld från mitt tidigare liv under Juli månad.  Detta kan betyda att jag får råd att köpa det macroobjektiv som jag dreglat över under hela våren och sommaren. Skulle tro att maken inte har samma åsikt.......men han delar inte mitt intresse för foto. Så jag bestämmer för egen del i detta :) Familjen kommer trotts allt inte att behöva svälta även om jag skaffar detta objektiv........får se om jag styr min kosa till cyberphoto imorgon trotts allt :)


                                En minigolfspelande dotter visar jag här. Lite udda sätt att spela har hon väl men roligt hade hon i alla fall :)

                        Ok det blev lite många bilder på det gamla torra trädet :) Men det får ni stå ut med.....ni kan ju alltid blunda :) Dagens foton tog jag under kvällen igår medan vi skötte golfbanan på Sundlingska Gården. Kan väl säga att det var ganska lugnt de timmar vi var där :)


Vill också be om ursäkt att mina bloggbesök blir lite sporadiska just nu. Har en del andra saker att pyssla med såhär på sommaren. Nu endast en vecka kvar av min semester.....fast jag jobbar ju bara fyra veckor och sedan bär det ju av till Bulgarien i en vecka :) Ska bli skönt att resa bort och bara riktigt kunna finnas till i en hel vecka !


Ikväll har jag suttit med Maria på deras altan, pratat lite foto, sett på lite fotboll och druckit lite rött, mumma ! Nu börjar det dra ihop sig till sängen snart, bara delar av barnaskaran kommer sig hem (just nu är det full fart uppe på vinden nämligen och minst 3 hör inte hemma här). Ska kika lite på TV innan sängen blir aktuell.


Vi ses   


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards