Corinas Blogg

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Corina - 8 juli 2011 07:48

Min semester går vidare och det händer väl inte värst mycket just nu. Solen skiner och det är varmt.

Har småplockat här hemma med att sortera bort lite porslin som inte används, liksom lite skrot i besticklådorna. Blev genast bättre med plats och lättare att hitta :)


Igår var vi ner en sväng på stan. Skulle ha en mjuk boll. Hittade en på sporthuset till slut. En sväng till Clas Olsson också, köpte en öljettång, som maken sabbade när vi kom hem :) Han skulle in och byta den idag eftersom den inte höll (var inte makens fel att tången gick sönder). Så senare idag kan jag testa och göra lite lädersmycken som meningen faktiskt var med att skaffa öljettången :)


Måste skärpa mig ordentligt efter semestern med allt i mitt liv ! Ligger efter med träningen, fuskar med maten, ja allt. Har väl inte gått upp i vikt men det känns i kroppen att jag fuskat hela semestern ! Fy på mig !!!!!!!!!!

När vi kommer hem från Bulgarien ska jag köpa mig en crosstrainer.  Känner att den metoden fungerar bäst för mina leder. Stavgången är visserligen bra och rolig men jag får hemskt ont i mina leder. Vet inte om det beror på att det är ganska stötigt........den som lever får se.


Inga foton idag......än så länge i alla fall. Men man vet aldrig innan dagen är slut. Kanske kommer jag mig iväg på någon sväng under dagen tillsammans med kameran.


Vi ses 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards