Corinas Blogg

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Corina - 4 juli 2011 23:56

Så fort en dag försvinner även om man inte gör så mycket vettigt. Varit ner och handlat lite idag eftersom jag fyllt år och vi skulle grilla ikväll.

Blev en trevlig kväll, snart dags att uppsöka en säng är det också. God mat, som jag för övrigt fixat själv och lite vin till detta och trevligt sällskap, tack för det Tom och Maria.


Väldigt många grattis på FB :) En gjorde mig lite extra glad, en hälsning med Black Jack och Corina Corina bifogat. Har många goa minnen till just denna låten och den orkestern......mesta glada minnen men naturligtvis även lite minnen som gör lite ont. Men som sagt, mest underbara minnen ! Ett av mina älgpass har taket gjort av en skylt som Black Jack sitter klistrad på........jag kan sitta och titta på Black Jack medans jag väntar på älgarna :) 


Nu dags att uppsöka sängen tror jag.....


Vi ses 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards