Corinas Blogg

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Corina - 14 juni 2011 17:35

Idag har jag lyckats uträtta lite. Följde maken ner för att ta varanprovet idag. På samma gång ett besök i vår avlidne väns lägenhet för att kolla postlådan. Trotts allt kommer det ju fortfarande post som måste tas omhand.


Pantade en massa burkar och flaskor och handlade lite ätbart på samma gång. Sedan iväg till Blomsterlandet för att köpa växter. Blev mest Pelargonior som jag nu satt i krukor ute på altanen. Två lavendel blev det också som jag ställde på altanbordet. Ska försöka fota så småningom.

Efter blominköpen ett besök på K-Rauta, maken skulle ha pensel bland annat. Där träffade jag min faster och hennes make som handlade till en äldre dam. Hjälpte dom med att hitta ett parasoll med lämplig fot. Och så pratade vi såklart :) Vi träffas ju inte så hemskt ofta.


Imorgon är det skolavslutning. Naturligtvis kommer vi att vara med på denna. Har nog inte missat många avslutningar hittills :) Sedan får vi se vad resten av den dagen ger......


Måste också se till att ordna med pass till barnen. Maken och jag har redan ordnat den biten i förra veckan. I slutet av denna vecka borde våra pass vara färdiga. Är ju rätt smidigt att fixa pass numera :) Men billigt är det ju inte, 400 kr per pass är ganska dyrt tycker då jag.

Dottern har också redan nött ut sina sommarskor :) Hon är ju rätt aktiv och spelar rätt mycket fotboll så skorna tar stryk. Nya måste införskaffas......

Så fyller sonen 13 år på söndag......blir tonåring :) Present måste ordnas men jag har lovat att han ska få välja själv :) Annars blir det nog bara fel skulle jag tro. Och det blir glasstårta då sonen inte gillar vanlig tårta.


Vi ses !

Sonen Viktor som fyller 13 år på Söndag. 



Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards