Corinas Blogg

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Corina - 19 maj 2011 09:48

           

  Dottern tränade fotboll igår kväll. Maken passade på att lämna skräp till återvinningen. Själv tog jag mig runt elljusspåret i Tavelsjö medan dottern tränade. Hade kameran med mig, men det är inte lätt att fotografera samtidigt som man ger järnet för att träna. Kan förstå hur skidskyttarna har det faktiskt. Man måste snabbt ner med pulsen vid skottögonblicket :) Men några kort blev det i alla fall och jag fick mig en ordentlig omgång i backarna. Nästa gång blir det utan kamera men med stavar. Ska se till att anpassa tiden också så jag inte behöver stå svettig och vänta, man börjar frysa så lätt och det är inte riktigt nyttigt.


Idag ska jag arbeta, 15 - 20 står det på schemat. Behaglig arbetstid :) Har ju varit ledig rätt mycket den senaste tiden. Och det har jag mått bra av, har fått vila ordentligt och bara ägna mig åt mig själv på dagarna. Det har varit nyttigt för hela mig och min kropp. Åter igen känner jag mig harmonisk. Märks på mitt eksem och det märks på min sömn. Sover lite bättre nu, vaknar inte stup i kvarten utan någon gång per natt enbart. Och sömnen är ju trotts allt viktig. Och nu är det ju inte så långt kvar till den välbehövliga semestern, den 13 juni startar den.


Vi ses 

Av Corina - 19 maj 2011 09:22

   


Några gamla alster visar jag även denna dag. Den första älskar jag verkligen och skulle vilja kunna göra fler av men jag hittar inte tutorialen som jag använde mig av :( Allt jag kommer ihåg är att jag nyttjade ett eget foto men resten........hm ! 



 
Av Corina - 19 maj 2011 09:18

Haaiah


Fredens och diplomatins ängel

som bär en sidengrå skrud.

Han utlovar att familjesammankomster

blir harmoniska och att

eventuella spänningar minskar.


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards