Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 18 maj 2011

Nostalgi bland min grafik

Av Corina - 18 maj 2011 14:55

   


Har suttit och laddat in gammal grafik till min externa hårddisk från cd-skivor jag brännt ner tidigare. Är lättare att få snabb tillgång från den externa :) Oj vilken härlig resa bland allt jag gjort i PSP det blev ! En del egna verk och en massa jag gjort via tutorials också. Så himla roligt. Hittade också en del alster från lite kurser jag gått för att lära mig. Ska försöka dela med mig lite nu och då från allt jag gjort, för det handlar om mängder ska jag tala om :) De jag visar idag är gjorda med tutorials som vägledning......


Vi ses 

 
 
kristina

kristina

18 maj 2011 19:37

Väntar med spänning att få ta del av dina kunskaper.
Vilka underbara Änglar du visar, du har en så fin blogg.
Kram på dig och ta hand om dig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

18 maj 2011 19:43

Så vacker rosbilden är :-)
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

18 maj 2011 21:40

Ja, hujedamig så mycket man har skapat genom åren, något har jag sparat och mycket är slängt. Så roligt att blicka tillbaka på sin konst. Fina bildskapelser du har hittat i dina gömmor.
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Henry

Henry

18 maj 2011 22:13

Hej!
Tittar in för att se hur du har det.
Det verkar inte vara brist på sysselsättning!
Det har varit stiltje med datorskrivandet här på grund av besök av släktingar från USA.
Men det blir förhoppningsvis lite bättre nu.

Ha det gott!

Kramar!

http://http:/carinochhenrysblog.blogspot.com

Corina

19 maj 2011 09:29

Välkommen åter till cybervälrlden får jag väl säga då och tack för besöket. Tyvärr fungerar inte länken du lagt in. Kram

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

18 maj 2011 22:35

Så fina bilder du har gjort !
Visst känns det nostalgiskt att hitta bilder man gjort för länge sedan
kram

http://ingermaryissa1.blogg.se

 
lillis

lillis

19 maj 2011 07:16

Så många fina bilder du gjort, så roligt att få se
Ha en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards