Corinas Blogg

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Corina - 13 maj 2011 12:26

      

Försöker komma underfund med elements som jag haft i min ägo rätt länge nu. Har liksom inte orkat ta tag i det hela och testa. Och jag har väl inte riktigt varit intresserad heller av att redigera bilderna mer än att kanske räta upp dom och lägga på lite extra skärpa......

Vet inte riktigt vad jag har pysslat med idag :) Men jag lägger ut resultatet i alla fall. Hyfsat kul att testal även om jag inte alls vet hur detta egentligen gick till.

Nåja, kanske kan jag lära mig detta program också men det är så lite tid till det för det tar en faslig massa tid, det är då säkert ! 


Detta inlägg avslutar jag med två små tavlor som jag tillverkat för många år sedan i mitt favoritprogram Paint Shop Pro. 




    


    Vi ses

 
Av Corina - 13 maj 2011 08:14

Hemma för kurering även denna dagen. Det värsta har släppt vilket känns så himla bra ! Har verkligen ägnat mig åt mig själv dessa dagar och låtit det mesta vara här hemma. Men nu börjar det vara dags att ta tag i diverse göromål trotts allt.

Blir ingen städning dock, den biten får nog vänta tills nästa vecka.


Dottern har fotbollsmatch på söndag i Vännäs. Och idag måste nya fotbollsskor införskaffas. Så det blir att hämta henne på skolan när hon slutar för att utföra detta uppdrag,kosta vad det kosta vill.

   

Hittade två gamla bilder, dessa tog jag redan 2008 med min Nikon D40 som numera är ute ur bilden.

   

Hittade även denna bild från 2008 på ugglan :) Rätt roligt att återse lite gamla foton också. Kul att ta till när jag inte har några nya att visa er idag. 

Nu blir det i alla fall duschen för min del innan resten av dagen tar vid.


Vi ses

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards