Corinas Blogg

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Corina - 6 maj 2011 15:19

Har tillbringat min dag hemma. Sysselsatt mig med att tvätta och plocka lite. Maken kom hem från sjukbesöket nu på morgonen med inte allt för roliga besked. Sedan fikade han och gick och lade sig för att sova några timmar. Medan han var hemma passade jag på att åka iväg för att handla lite. Mat måste man ju trotts allt ha. Blir tacos ikväll, lite fredagsmys för barnens skull.

Maken har åkt tillbaka till sjukhuset igen för att avlösa några timmar. Jag hoppas han hör av sig så småningom så man får vet hur läget är.

När allt lugnat ner sig kanske jag kan reda ut lite olika saker men just nu låter jag det vara såhär, det är i alla fall inte min mamma eller maken som är sjuk. Man vill inte lämna ut vissa saker....så är det.


Lite synd var det att inte kunna åka till Sundsvall. Det hade säkert blivit en trevlig helg. Men nu är det som det är...... .


Vädret är väl inte det bästa hos oss. Blåser kallt och är grått och trist, passar väl rätt bra ihop med hur jag känner mig.....hade tänkt mig ut och gå men det liksom har inte blivit av. Och kallt är det så det får vara idag, kanske imorgon istället.

Jag har jobbat lite med grannen Marias hemsida idag. Hoppas hon blev nöjd, har inte hört något ännu. Kanske sedan    . Vet ungefär vad hon vill ha men det kan ju bli fel i alla fall.

Snart dags att förbereda middagen är det.


Vi ses

Av Corina - 6 maj 2011 06:24

Blev ingen resa till Sundsvall för min del. Var tvungen att ställa in pga sjukdom i närmaste familjen. Känner att detta skulle hindra mig från den koncentration jag skulle behöva. Nu får vi bara hoppas att det inte slutar med värre saker också, vilket mycket väl är troligt :(


Vi ses

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards